Thursday, January 15, 2015

Gambar

+Assalamualaikum+

Sekarang ni dah jadi trend atau normal semua orang ade kamera or at least handphone with camera. Then pergi ke mana-mana boleh snap snap snap ... Bile balik tetiba nanti ko ada 1k gambar dlm memory card just for this 1 event. Haha. Ade tak yg cenggini? Konfem ade. Sbb aku dah jmpe ramai.

Yes, klu tnye aku, aku pon suka ambil gambar. Tapi bukan la setiap masa. Bila aku ambil gambar selalu nya aku penting kan suasana semasa. Means, aku suka ambil gambar orang dan view or moment surrounding. Not just muke kau seketul kat situ... Atau senang ckp Selfie.. Aku pon suke amik gambar pemandangan..  Aku suke amik gamba org. Dlm hp aku, mostly gamba my niece n nephew andddddddd food. Heee... Aku suke gambar2 benda yang rare dan akan buat aku igt masa tu.. So that bile view balik, aku akan igt . Aku tak berapa nak gemar posing setiap sudut tempat . Segan kot org tgk...  Haha..

Tapi tak salah pon kalau kau mmg tegar bergambar. Cume make sure the place n time is appropriate. 😁




Peace & Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment