Tuesday, January 13, 2015

Gangguan dan Fokus

+Assalamualaikum+

Aku tgh blurr ni.. Dua tiga bulan ni aku macam slow sikit. Taktau ek kenapa.. Self esteem pon kurang. Harap-harap dapat boost up cepat skit. Kamon sofie!

Eh. Aku bukan nak cerita pasal tu. Aku nak cerita pasal gangguan bila buat sesuatu benda/perkara. Aku ni suka bekerja or act as a team. Memang aku suka. Tapi yang aku tak suka, bila ko dah diberi task tertentu or ko kena buat sesuatu benda, ade je langau or lalat berterbangan.. Haaaa... Paham tak? Bahasa aras tinggi tu... Hehehehe..

Camni... Maksud aku, aku jenis yang suka kalau tengah buat sesuatu, aku akan fokus. Kalau ko kenal aku, korang mng tau la. Memang fokus. Aku tak suka org dtg tanya-tanya nak tlg ke tak. Sbb aku akan mintak tolong kalau aku nak. Haha. Kalau tak, aku fokus,diam dan buat kerja sampai habis. Tak kira la buat kerja ape pun. Kerja ofis ke, kerja kat umah ke, masak ke, kemas ke dan semua lah. Aku bukan sombong taknak orang tolong tapi aku akan jadi lambat kalau tak fokus. Get it? Ade tak yang macam aku.? Ke aku yang pelik? *krik*krik*

Tapi disebabkan aku mcm tu,bila tgk org buat kerja, aku jarang la tanye nk kene tlg ke tak. Haha. Nampak mcm aku pemalas pulak. Tapi takkk.. Aku akan tolong org sepantas kilat klu ade org mintak tolong (ok.yg sepantas kilat tu tipu sikit) Aku risau kalau org yg aku tanye tu jenis mcm aku pulak. Kang tak pepasal kene sumpah dlm hati. Hehe..



Peace & Love,
Sofie

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment