Friday, November 7, 2014

2014 - Tahun berlari

+Assalamualaikum +

Dah lama sangat aku tak pos or baca blog sendiri ni. Dah dekat setahun private kan blog ni. Bukan apa, masa tu macam takde idea and taktau nak tulis ape dah.. Masa untuk mencari diri sendiri.
Tapi harini entah kenapa harini macam teringin nak bukak balik blog ni. Harap-harap ada la yang sudi baca blog aku ni. *smile*

Eh, tadi aku saja la log in balik nuffnang account aku. Sebagai seorang yg mempunyai blog tapi tak aktif, aku kagum tgk earning yg aku dapat. Hehe.. Tak pernah cash out.. So aku decide utk cash out harini. Thank you Nuffnang.. Harap-harap dapatla cheque dr diorang dalam masa 30 hari ni. *smile again*

Aku ni banyak benda dh lupa pasal blog ni. Tengah terkial-kial jugak nak edit itu ini.. Maklumla, last check blog ni tahun 2013.. Mungkin byk serba serbi dah berubah. Sementara aku ade masa nak godek ni, baik aku godek dulu... Kalau ade yg nak tolong2 aku, meh la email aku sofiah.205@gmail.com or leave a comment. Aku harap dpt build up new friends kat sini. Sbb aku sunyi.. *gittew* .

Aku nak sambung godek-godek lagi ni.. Kalau ade input bernas, aku continue lagi kat post baru okay.
Kalau takde, maknenye aku dh tido.. *hekhekhek*.


Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment