Friday, November 7, 2014

Day 1 : 1 Gambar Terbaru & 5 Fakta Tentang Diri #30daysBC

+Assalamualaikum+

1 Gambar Terbaru & 5 Fakta Tentang Diri

Ni antara gambar terbaru aku. Aku ni jarang-jarang bergamba sensorang. Sbb bila ambik gambar sorang-sorang akan jadi kaku. Dahla tak reti nak posing *flip tudung*


5 fakta tentang diri aku :

1) Aku lahir tahun 1986 dan aku berzodiak Taurus *kira sendiri okay umur aku*

2) Aku anak ketiga daripada 6 adik beradik. Anak perempuan yg sulung. Atas aku ade 2 orang abang dan bawah aku ade 2 orang adik perempuan dan 1 orang adik lelaki. Tapi adik lelaki aku meninggal dunia masa tahun 1998.

3) Aku takut tempat tinggi. Tak dapat nak describe macamane, tapi mmg takut la especially kalau tempat tu tinggi dan bergoyang. Trust me, aku tak pernah dan berusaha untuk tidak naik flying fox. *giggles*

4) Aku tak pandai / tak pernah masak kek atau buat cookies. Rumah aku takde oven/microwave. *tapi aku suke makan kek & cookies*

5) Aku study dan ade Degree dalam Engineering tapi aku kerja bidang yang totally berlainan . Bukan sebab aku tak minat tapi sebab aku suka buat benda yg berlainan dari ape yang aku tau..Taktau nak explain macamne.


Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment