Tuesday, November 11, 2014

Day 5 : 3 Perkara Yg Ingin Dikatakan Kpd Bekas Kekasih #30daysBC

+ Assalamualaikum +

Macam haru biru je tajuk kali ni.. Hihi.. Macam kene berfikir panjang pulak aku kalini nak tulis ape. Ape ek yang aku nak cakap pada bekas kekasih aku ni. Ermm.. Lets do this in a positive way . To be honest, aku bercinta pon baru 2 kali je. Hehe. So , jom baca ape aku nak cakap pada diorang ni.

1) Aku nak ucapkan terima kasih pada dia sebab terima aku (walaupun) jodoh tak panjang bersama. Aku banyak belajar erti bersabar bila bercinta ni. Hihihi.

2) Aku nak bagitau diorang, aku ade better life selepas zaman bercinta . And you too. Mungkin masa bercinta kita terlalu terikat dengan emosi masing-masing sahaja sampaikan tak nampak perkara lain yang baik dihadapan. Aku nak korang tau aku appreciate masa-masa bersama tapi aku lagi appreciate ape yang jadi selepas tu.. Huhu... susah nak explain, tapi ni la ape yang aku rasa.

3) Aku nak bagitau aku pon sedih masa kite break up but I choose not to show in front of you guys. T_T (ni paling nak bagitau) Haha...

Haaa.. dengan siape aku bercinta ni, korang carikla sendiri..
K bye.


Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment