Sunday, November 9, 2014

Day 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Aku #30daysBC

+ Assalamualaikum +

Sekarang ni kalau nak cerita apa yang menguatkan aku mmg ada a few la. Tapi sbb dia mintak satu je, maka aku bagi satu je la.

Benda yang paling menguatkan aku mestilah...............

ABAH & EMAK

Mereka adalah kekuatan yang yang utama selepas Yang Maha Esa. Yang pasti tanpa abah & emak aku takde di kehidupan aku yang sekarang. There is no doubt about it. Kasih sayang, tunjuk ajar, nasihat, ingatan dan segala-galanya aku dapat dari mereka. 


Aku tak dapat bayangkan suatu hari nanti bila mereka tiada.. Ya aku tau mati itu pasti ... Tapi kekuatan aku akan hilangkan dan pasti mengambil masa untuk pulih semula.. Abah dan emak aku sentiasa memberi sokongan dan kekuatan untuk aku bangkit dari setiap kekecewaan dan kegagalan..

Terima Kasih Abah & Emak.


Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment