Wednesday, November 12, 2014

Day 6 : Apa Yg Anda Makan Harini #30daysBC

+ Assalamualaikum +

Harini Hari ketiga lepas aku cabut gigi bongsu & hari kedua gusi aku tu kene jahit sebab bleeding non-stop... Dan harini aku pon sakit kepala & badan macam seram sejuk. Maka nya tak banyak sgt la aku boleh makan. Selera pon takde dan asyik rasa nak muntah je. Keje aku mmg tido je la.. Tapi paling lama aku tido pon 2 jam je.

So ape yang aku makan harini ialah :

1) Breakfast - Aku makan lontong berkuah (tanpa sambal) & minum air putih sejuk. Aku tak boleh makan or minum yang panas sbb nanti lambat baik gusi aku tu. Lontong pon aku makan sikit je sbb tak selera sangat dan kene kunyah perlahan-lahan.

2) Lunch - Bubur nasi kosong, letak kicap & ikan goreng yang aku hancur-hancurkan.. Minum still air putih sejuk. Yg ni semangkuk boleh la habis...

3) Dinner - Sbb aku tak berapa selera nak makan bubur kosong, aku makan biskut tiger cecah air sirap sejuk. Sedih je bunyiknye, tapi ni la yg paling sedap sebenarnya... Haha...

Selain 3 benda yang aku makan ni, benda paling byk aku makan ialah.... Ubat tahan sakit. Hahaha..
Kata orang sakit kan.......

So korang makan ape plak harini?


Love,
Sofie

No comments:

Post a Comment